Termeni de utilizare

Acest document reglementează Termenii și condițiile de utilizare a site-ului 1000melocei.md și condițiile pentru achiziționarea de servicii și produse care sunt oferite pe această resursă. Achiziționarea, rambursarea, Politica de confidențialitate și alte reguli sunt părți ale documentului, care vor fi denumite în continuare "Termenii de Utilizare".

Utilizarea unei resurse online 1000melocei.md permis numai în acord absolut cu regulile de utilizare, care sunt stabilite în acest manual. Compania noastră are dreptul deplin de a completa sau modifica acest document în orice moment, fără notificarea prealabilă a utilizatorilor. Astfel de modificări intră în vigoare imediat după publicarea pe această pagină. Modificările sunt relevante pentru acele cereri care au fost primite după publicarea unor astfel de standarde.

1. Dispoziții generale.

1.1. Prin achiziționarea de produse online, utilizatorul este de acord cu regulile de vânzare, care sunt descrise mai jos.

1.2. Condițiile de utilizare și toate informațiile despre produse sunt un acord de ofertă, care este reglementat de Codul Civil al Moldovei și Legea 284 "cu privire la comerțul Electronic". Utilizatorul este de acord să se familiarizeze și să respecte condițiile folosind marcajul corespunzător atunci când plasează o comandă pentru achiziționarea de bunuri pe o resursă online 1000melocei.md .

1.3. Legea Moldovei 105" Cu privire la Protecția Drepturilor Consumatorilor " din 13.03.2003 reglementează, de asemenea, achiziționarea de bunuri în acest magazin online.

1.4. Magazinul poate modifica termenii de utilizare în orice moment fără a notifica clienții, dar astfel de modificări trebuie postate pe această pagină, iar clientul se angajează să studieze Termenii, acordând atenție tuturor modificărilor.

1.5. Având în vedere că numărul furnizorilor de produse din magazin este mare, precum și ținând cont de fluctuațiile constante ale cursului de schimb, clientul poate clarifica relevanța costului produselor postate pe site înainte de a confirma comanda.

1.6. Făcând clic pe butonul" Confirmare comandă", cumpărătorul este de acord în cele din urmă cu toate condițiile.

1.7. Finalizarea cu succes a tranzacției este posibilă numai după ce cumpărătorul confirmă primirea bunurilor. Plata lui nu este o astfel de finalizare.

1.8. Cumpărarea și vânzarea sunt considerate finalizate după confirmarea acestui lucru de către vânzător.

2. Următorii termeni de bază sunt furnizați în termeni.

2.1. Client-o persoană (juridică sau fizică) care face comenzi pe site 1000melocei.md .

2.2. Vânzătorul este SC "Tanov" SRL.

2.3. Site - ul- 1000melocei.md .

2.4. Magazinul Online sau magazinul online este o resursă utilizată pentru comerțul electronic, deținută de vânzător și postată pe Internet la 1000melocei.md .

2.5. Produs - orice articol oferit pe paginile unei resurse online 1000melocei.md .

2.6. Comandă-o cerere pentru achiziționarea unuia sau a unei liste de produse, printre catalogul resursei 1000melocei.md .

2.7. Serviciul de livrare este partenerul vânzătorului care îndeplinește funcția de livrare a produselor către cumpărător.

3. Înregistrarea pe resursă.

3.1. Vânzătorul avertizează clientul că nu este responsabil pentru veridicitatea și acuratețea informațiilor primite de la Client.

4. Efectuarea unei comenzi și datele de finalizare a acesteia.

4.1. Clientul poate plasa o comandă folosind mai multe metode: prin apel telefonic sau printr-un coș de cumpărături electronic. Toate metodele sunt descrise în detaliu pe pagina" Cum să plasați o comandă".

4.2. Pentru a trimite efectiv comanda către Client, acesta din urmă trebuie să specifice: numele complet al destinatarului, numărul de telefon de contact, adresa destinatarului, e-mailul.

4.3. După completarea cererii, Clientul primește informații detaliate despre momentul exact în care bunurile vor fi livrate serviciului de livrare. Termenii depind de programul serviciului de livrare, precum și de disponibilitatea cantității necesare de produse în depozitul magazinului.

4.4. Vânzătorul poate refuza să plaseze o comandă Clientului dacă Clientul a refuzat deja să primească bunuri din Magazin de 5 ori sau mai mult din motive care nu au legătură cu calitatea sau configurația acestor bunuri.

4.5. Toate informațiile, precum și descrierea și caracteristicile produselor au doar scop informativ. Culoarea, forma și alte caracteristici pot să nu corespundă adevărului. Dacă este important ca clientul să respecte pe deplin toate caracteristicile, le puteți clarifica mai întâi apelând 0 69 52 90 90.

4.6. Dacă produsul dorit nu se afla în depozitul vânzătorului din diverse motive, inclusiv cele care nu se află sub controlul vânzătorului, atunci acesta are dreptul să anuleze cererea către Client notificându-l despre aceasta prin e-mail sau număr de telefon care au fost specificate în timpul înregistrării pe site.

4.7. Dacă comanda, a cărei expediere a fost anulată, a fost deja preplătită, vânzătorul returnează integral fondurile preplătite clientului în același mod în care a fost efectuată plata în avans.

5. Plata.

5.1. Costul bunurilor și serviciilor poate fi văzut pe paginile site-ului. Dacă este indicat incorect din diverse motive, inclusiv fluctuațiile valutare, vânzătorul notifică imediat cumpărătorului acest lucru pentru confirmarea finală a cererii la costul curent. Clientul are dreptul de a refuza confirmarea cererii la noul preț. Dacă nu este posibil să contactați clientul, aplicația este anulată.

5.2. Costul produselor se poate modifica prin decizia vânzătorului în orice moment înainte de confirmarea Comenzii.

5.3. Există mai multe opțiuni de plată pentru comandă, care sunt indicate în secțiunea corespunzătoare. Opțiunea pe care Clientul a preferat-o la plasarea Comenzii este considerată convenită.

5.4. Dacă este plasată o comandă care necesită plata în avans, atunci aceste bunuri nu sunt rezervate, iar cererea este confirmată numai după ce fondurile sunt primite de magazin în contul de decontare corespunzător. În acest caz, timpul de procesare și revizuire a cererii poate fi prelungit în timp din cauza întârzierilor în creditarea fondurilor.

5.5. Dacă cumpărătorul alege o metodă de plată folosind un card bancar, atunci autorizarea este efectuată de bancă. Dacă banca suspectează acțiuni frauduloase, poate refuza efectuarea plății.

5.6. Toți termenii de plată pentru comanda prin sistemul "b-pay" sunt descriși pe pagina "metode de plată".

5.7. Interesul Comisiei pentru utilizarea plății prin intermediul sistemelor de plată este convenit în prealabil între cumpărător și un astfel de sistem și este, de asemenea, limitat la suma de bani specificată în avans.

5.7.1. Clientul poate anula decizia privind metoda de plată aleasă pentru bunuri dacă comisionul sistemului de plată nu i se potrivește, în timp ce alege o altă metodă de plată.

5.7.2. Dacă doriți să utilizați serviciul unui sistem de plată, clientul este notificat în prealabil cu privire la valoarea procentului de comision al unui astfel de sistem de plată atunci când alege o metodă de plată. Acest lucru este reglementat de articolul 38 din Legea 114 "cu privire la serviciile de plată și moneda electronică".

5.7.3. La plata unei comenzi prin sistemul de plăți, returnarea bunurilor este posibilă numai pe cardul bancar utilizat. În acest caz, comisionul plătit sistemului de plăți nu este rambursat de vânzătorul bunurilor.

6. Livrare.

6.1. Opțiunile de livrare sunt descrise în secțiunea corespunzătoare a acestei resurse online.

6.2. Vânzătorul încearcă să facă tot posibilul pentru a respecta condițiile convenite de livrare a produselor către Client. Dar el nu este responsabil pentru situații neprevăzute. De exemplu, acestea pot fi situații legate de condițiile meteorologice, evenimentele de stat, blocajele de trafic pe autostrăzi și așa mai departe.

6.3. După confirmarea transferului bunurilor către Client cu ajutorul documentelor corespunzătoare, toate riscurile de deteriorare sau distrugere a Comenzii trec către Client.

6.4. Costul serviciului de livrare este calculat în fiecare caz individual separat. Depinde de mulți factori: localitatea, metoda de livrare și așa mai departe. Vânzătorul notifică despre costul real al livrării atunci când face o cerere.

6.5. Comanda este livrată persoanei ale cărei detalii sunt indicate ca destinatar. Dacă acest lucru nu este posibil din orice motiv, mărfurile pot fi livrate oricărei alte persoane care are informații despre numărul facturii, numele complet al destinatarului. De asemenea, o astfel de persoană trebuie să plătească integral comanda.

6.6. La primirea bunurilor, Clientul se obligă să verifice configurația, aspectul și integritatea comenzii.

7. Returnarea Ordinului.

7.1. Returnarea unui produs întreg și funcțional.

7.1.1. Clientul are dreptul deplin, reglementat de Legea "cu privire la Protecția Consumatorilor" nr.105/2013, de a refuza bunurile și de a le returna cumpărătorului. Termene limită-în orice zi dacă comanda nu a fost încă primită și la 14 zile de la primire. Condiții-păstrarea prezentării, configurația produsului, precum și funcționalitatea acestuia.

7.1.2. Dacă produsul are caracteristici individuale și nu poate fi utilizat de o altă persoană, Clientul nu are dreptul să refuze utilizarea acestuia după primire.

7.1.3. În cazul în care cumpărătorul refuză comanda în baza clauzei 7.1.1. conform acestui document, magazinul efectuează o rambursare, cu excepția costului livrării, în termen de 15 zile de la primirea unei cereri scrise pentru returnarea mărfurilor.

7.1.4. Dacă produsul nu se potrivește cu culoarea, dimensiunea sau alte criterii, Cumpărătorul are dreptul să îl schimbe cu unul similar cu caracteristici mai potrivite în termen de 14 zile de la data primirii comenzii, fără a lua în considerare ziua primirii. În același timp, schimbul poate fi refuzat dacă mărfurile sunt incluse în lista produselor care nu fac obiectul schimbului și returnării în Legea "cu privire la Protecția Drepturilor Consumatorilor" din 13.03.2003.

7.1.5. În cazul în care vânzătorul nu poate face schimb de produse din cauza absenței lor fizice din depozit, acesta este obligat să restituie întreaga sumă pentru mărfuri în termen de 15 zile de la începerea schimbului de produse.

7.2. Returnarea produselor în stare necorespunzătoare.

7.2.1. În cazul în care Clientul dorește să returneze produse de calitate inadecvată, acesta are dreptul să facă acest lucru în perioada de garanție sau data de expirare, iar dacă astfel de termeni nu sunt definiți, atunci în orice termen rezonabil, dar nu mai mult de un an de la primire. Cumpărătorul are dreptul să solicite repararea sau înlocuirea acestor bunuri în termenul dat.

7.2.2. În cazul în care Clientul nu este de acord să schimbe sau să repare produsele de către vânzător și dorește pur și simplu să returneze banii plătiți pentru astfel de bunuri, vânzătorul este obligat să returneze aceste fonduri în termen de 15 zile de la primirea unei cereri scrise.

7.3. Rambursarea fondurilor.

7.3.1. Puteți returna banii numai în același mod în care a fost folosit la plata comenzii.

7.4. Cum să acționați dacă vânzătorul încalcă termenii sortimentului?

7.4.1. Dacă articolele care nu erau în sortiment au fost livrate clientului, atunci acesta are dreptul să solicite înlocuirea mărfurilor cu cea comandată sau să primească bani pentru produsele care nu au fost primite.

7.4.2. Dacă nu există posibilitatea de a schimba produse pentru cel care ar fi trebuit să fie în comandă, vânzătorul este obligat să notifice clientul despre acest lucru, precum și să facă o rambursare completă pentru acest produs în termen de 15 zile.

7.5. Puteți scrie reclamații cu privire la caracterul complet sau calitatea mărfurilor prin e-mail tanovv3@mail.ru sau la adresa MD-7401, Taraclia, Lenin St. 173.

8. Condiții de Confidențialitate.

8.1. Când faceți o comandă pe site 1000melocei.md informațiile personale ale clientului pot fi necesare: numele complet, adresa, numărul de telefon și așa mai departe.

8.2. Clientul, prin furnizarea informațiilor sale personale, este de acord că aceste date pot fi utilizate pentru o cooperare ulterioară între magazin și Client, inclusiv publicitatea promoțională și alte produse.

8.3. Vânzătorul nu transferă datele personale ale cumpărătorului către terți cu o singură excepție – cerința legală a agențiilor de aplicare a legii din Moldova în cazul oricărei încălcări a legii de către cumpărător.

8.4. Puteți citi mai multe despre politica de confidențialitate în secțiunea relevantă a acestei resurse online.

9. Fursecuri.

9.1. Magazinul nostru online folosește cookie-uri. Aceasta este o mică informație care este stocată pe computerul clientului atunci când vizitați Site-ul nostru. De fiecare dată când un client vizitează din nou Site-ul, aceste informații sunt utilizate pentru a identifica utilizatorul, precum și pentru a spori cooperarea confortabilă.

9.2. Puteți citi mai multe despre politica privind Cookie-urile și utilizarea acestora în secțiunea relevantă a site-ului web.

10. Securitatea cooperării.

10.1. Depunem toate eforturile și folosim orice oportunitate pentru a ne proteja Site-ul de accesul neautorizat și utilizarea informațiilor stocate în baza de date în activități ilegale. În același timp, nu putem garanta securitatea absolută și nu suntem responsabili pentru utilizarea informațiilor dvs. personale lăsate pe Site-ul nostru în cazul în care acestea sunt piratate de terți.

11. Cumpărători minori.

11.1. În conformitate cu multe norme ale legislației Republicii Moldova, nu avem dreptul de a vinde un număr mare de produse utilizatorilor minori. În același timp, nu avem ocazia să aflăm vârsta persoanelor care vizitează o resursă online cu magazinul nostru online. În consecință, respectăm politica de confidențialitate în toate cazurile în mod egal, indiferent de vârsta clientului.

12. Alte condiții.

12.1. Relația dintre vânzător și cumpărător este reglementată de această legislație a Republicii Moldova.

12.2. Dacă există reclamații sau întrebări din partea Cumpărătorului la magazin, le puteți trimite la adresa de e-mail tanovv3@mail.ru , sau contactați numărul de telefon 0 69 52 90 90. Toate disputele sunt soluționate în principal prin dialog pașnic. Dacă nu se găsește nicio soluție, litigiul continuă să fie luat în considerare în instanțe.

12.3. Dacă o instanță a declarat orice paragraf al acestui document ilegal sau invalid, acesta nu este un motiv pentru a nu recunoaște automat alte paragrafe ale documentului.

13. O listă de bunuri dintr-un grup nealimentar de calitate adecvată care nu poate fi înlocuită cu același analog, conform Legii "cu privire la Protecția Drepturilor Consumatorilor".

13.1. Aceste grupuri de produse includ:

Bijuterii (articole care conțin metale prețioase sau pietre prețioase);
Produse cosmetice;
Parfumerie;
Unele articole de îmbrăcăminte și tricotaje: lenjerie de corp, ciorapi și șosete, lenjerie de pat;
Produse de îngrijire personală: periuțe de dinți, Piepteni și așa mai departe;
Unele produse textile;
Bunuri de finisare și construcții care sunt măsurate printr-o anumită suprafață pătrată în fiecare caz în parte;
Cabluri și fire;
Mărfuri care vin în contact cu alimentele (butoaie, vase, cutii etc.);
Chimie Agricolă;
Produse chimice de uz casnic;
Mobilier de uz casnic;
Unele tipuri de vehicule: nave de înot, remorci pentru mașini și altele;
Tipuri tehnice complexe de produse cu perioade de garanție, inclusiv: echipamente pe gaz, instrumente muzicale, echipamente fotografice și așa mai departe;
Produse utilizate pentru tratamentul și prevenirea bolilor: medicamente, accesorii optice, echipamente medicale, produse de îngrijire a copiilor și așa mai departe.
14. Plângeri.

14.1. Pentru toate întrebările, inclusiv reclamații și reclamații, puteți contacta MD-7401, Taraclia, Lenin str. 173; adresa de e-mail tanovv3@mail.ru ; Telefon 0 69 52 90 90.